پرناپرنا، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

پرنا پَرپری

پاییز و سرماخوردگی

1391/7/27 16:45
نویسنده : سارا
297 بازدید
اشتراک گذاری

شروع پاییز و شروع دلهره های من....دو روزه مریض شدی و من غمگینم...

کاشکی مریضی نبود...ولی باز فکر می کنم اینجوری آدم قدر سلامتی رو بهتر می دونه....

دیروز بعد از اینکه از دکتر برگشتیم سریع خوابت برد...به دکتر باستانی زاده گفتم این همون دختریه که گفتی قیافه که نداره حداقل از حالا فکر جاهاز باشچشمکخندید و گفت نه خیلی بهتر شده....البته اون موقع حدود یکماهه بودی.حرفشو جدی نگیر.هر چی که نباشی خوشگل مامان که هستی....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سوسی
4 مهر 91 8:23
الـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــهی فداش بشم اون موقعهااا کچل بودی
از هر دختر دیگه ای که دیدم ناز تر و شیرین تری خاله جونم ........اصلا نگران نباشی خودم پسر دارم


با تشکر از خاله سوسی و به خاطر امید دادن به جوانان آینده....
خاله راضیه
13 مهر 91 1:56
سارا برو روی وب سایت کلیک کن کد قالبی که روش عکس کفش داره رو بگیر خیییییییییییییییییلی نازه
خاله راضیه
13 مهر 91 1:58
قربونش برم مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن***



مرسی خاله راضیه.الهی یه رشته خوب قبول شی....